Werkwijze

Schoelink begint met vragen stellen bij uw vraag. Hieruit blijkt doorgaans al snel wat er aan de hand is. Zodra dat duidelijk is, volgt zo spoedig mogelijk een oplossing of een advies. Dat kan niet altijd helemaal meteen, want soms zijn er nu eenmaal meer wachtenden voor u. Zo spoedig mogelijk betekent echter wel zo spoedig mogelijk. Ook hierover weet u bij Schoelink al in het eerste gesprek waar u aan toe bent.

Af en toe geven we iemand tussendoor even voorrang. Heeft u een acute storing, dan is Schoelink het liefst meteen ter plaatse. Soms eerst met een ‘noodverband’, soms is ‘direct opereren’ noodzakelijk.

Schoelink heeft de kennis in huis om verschillende ICT-diensten aan te bieden. Dit aanbod varieert van hulp bij een computerprobleem (bijvoorbeeld een virus) tot de volledige inrichting van de ICT-omgeving (server, opslag, e-mail etc.) in een bedrijf.

Diensten

  • Telefonische ondersteuning
  • On Site (op locatie bij klant) ondersteuning/beheer
  • Remote (via internet) ondersteuning/beheer
  • Systeem- en netwerkbeheer
  • Advies bij aanschaf hardware/software
  • Advies over gebruik hardware/software
  • Installatie/onderhoud van de volledige ICT-omgeving (hardware, operating system, applicatiesoftware en randapparatuur)
  • Advies geven over internet (verbinding, hosting, e-mail)
  • Huidige omgeving in kaart brengen en adviseren over mogelijke verbeteringen
  • Instructies verzorgen voor gebruik hardware/software
  • Ondersteuning onderhoud Websites (WordPress,Joomla)

Contact

Wilt u in contact komen met Schoelink , ga dan naar de Contact-pagina.

Share